نمی
بخشمت نمی بخشمتاگر که دیگرسپاه انگشتهایت بر دروازه این بهشتقیامی نکنند.من شکست میخواهمو دروازه این بهشت در اشک خفته امکه سر بر خاک گذارد.بیاکه من چشم بسته و سپر انداخته ام. نمی بخشمتاگر که دیگردر سپیدهای این فصلدر سیاه ترین های چشمهایتراه خویش گم نکنمبی آنکه دستهایتفانوسی شود در من. نمی بخشمتاگر که حتی خواب هایم باز بی توبکرترین سرزمین خواب تمام خواب های این جهان شود.و تودر آوار فروریخته پلک هایتدر خواب های از من غافلت غوطه ور شوی. نمی بخشمتبداناگر که حتیخورشید را در دست راستمو ماه را در دست چپم گذارند. الف.الف / ۹۶.۱۰.۱۲ اشکها در بهشت...
ما را در سایت اشکها در بهشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 2:22